PEUGEOT 206
SILNIK (TUP5JP4)
POJEMNOŚĆ: 1587 ccm
USTAWIENIE: poprzeczne z przodu
NAPĘD: koła przednie
LICZBA CYLINDRÓW: 4
LICZBA ZAWORÓW NA CYLINDER: 4
MOC MAKSYMALNA: 130 KM/6000obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY: 160 NM/4100obr/min
WTRYSK: BOSCH
KOMPUTER: PEUGEOT SPORT
PRZENIESIENIE NAPĘDU
SPRZĘGŁO: jednotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW: manualna-5 biegowa MASS z krótkim
przełożeniem głównym
ZAWIESZENIE
PRZÓD: pseudo McPherson, stabilizator
TYŁ: wachacze wleczone, drążki skrętne, stabilizator
AMORTYZATORY: PEUGEOT SPORT
KOŁA
FELGI: 6/15" ET 28
OPONY: Michelin N20, TAOO
HAMULCE
PRZÓD: tarcze wentylowane 283 mm
TYŁ: tarcze 247 mm
KOREKTOR HAMOWANIA: regulowany ręcznie z kabiny
WYMIARY
DŁUGOŚĆ: 3822 mm
SZEROKOŚĆ: 1673 mm
WYSOKOŚĆ: 1435 mm
ROZSTAW OSI (przód/tył): 1443/1434 mm
MASA
MASA WŁASNA: 940 kg
WSKAŻNIK CIĘŻARU DO MOCY: 723 kg/KM
WYPOSAŻENIE
KLATKA BEZPIECZEŃSTWA: Sparco
FOTELE: Sparco
PASY BEZPIECZEŃSTWA: Sparco 4-punktowe
KIEROWNICA: OMP Corsica
SYSTEM GAŚNICZY: Sparco, sterowany elektronicznie
NISSAN MICRA
SILNIK (TUP5JP4)
POJEMNOŚĆ: 1300 ccm
USTAWIENIE: poprzednie z przodu
NAPĘD: na koła przednie
LICZBA CYLINDRÓW: 4
LICZBA ZAWORÓW NA CYL: 4
MOC MAKSYMALNA: 120 KM
PRZENIESIENIE NAPĘDU
SPRZĘGŁO: jednotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW: manualna, 5-biegowa
Samochód został przerobiony według regulaminu klasy A-5
jednak bez zmian w skrzyni biegów i z małą zmianą przy silniku.
OSPRZĘT: Sparco
FELGI: Sparco
OPONY: Barum (asfalt)
Michelin (zima, szutry)