PEUGEOT  206

SILNIK (TUP5JP4)
POJEMNOŚĆ:     1587 ccm
USTAWIENIE:     poprzeczne z przodu
NAPĘD:     koła przednie
LICZBA CYLINDRÓW:    4
LICZBA ZAWORÓW NA CYLINDER:    4
MOC MAKSYMALNA:    130 KM/6000obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:   160 NM/4100obr/min
WTRYSK:    BOSCH
KOMPUTER:    PEUGEOT SPORT
PRZENIESIENIE NAPĘDU
SPRZĘGŁO:    jednotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW:    manualna-5 biegowa MASS z krótkim
                                                                     przełożeniem głównym
ZAWIESZENIE
PRZÓD:    pseudo McPherson, stabilizator
TYŁ:    wachacze wleczone, drążki skrętne,   stabilizator
AMORTYZATORY:    PEUGEOT SPORT
KOŁA
FELGI:    6/15" ET 28
OPONY:    Michelin N20, TAOO
HAMULCE
PRZÓD:    tarcze wentylowane 283 mm
TYŁ:    tarcze 247 mm
KOREKTOR HAMOWANIA:    regulowany ręcznie z kabiny
WYMIARY
DŁUGOŚĆ:    3822 mm
SZEROKOŚĆ:    1673 mm
WYSOKOŚĆ:    1435 mm
ROZSTAW OSI (przód/tył):    1443/1434 mm
MASA
MASA WŁASNA:    940 kg
WSKAŻNIK CIĘŻARU DO MOCY:    723 kg/KM
WYPOSAŻENIE
KLATKA BEZPIECZEŃSTWA:    Sparco
FOTELE:     Sparco
PASY BEZPIECZEŃSTWA:    Sparco 4-punktowe
KIEROWNICA:    OMP Corsica
SYSTEM GAŚNICZY:    Sparco, sterowany elektronicznie








                             NISSAN  MICRA

SILNIK (TUP5JP4)
POJEMNOŚĆ:    1300 ccm
USTAWIENIE:     poprzednie z przodu
NAPĘD:    na koła przednie
LICZBA CYLINDRÓW:    4
LICZBA ZAWORÓW NA CYL:    4
MOC MAKSYMALNA:    120 KM
PRZENIESIENIE NAPĘDU
SPRZĘGŁO:     jednotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW:    manualna, 5-biegowa


Samochód został przerobiony według regulaminu klasy A-5
jednak bez zmian w skrzyni biegów i z małą zmianą przy silniku.


OSPRZĘT:    Sparco
FELGI:    Sparco
OPONY:    Barum (asfalt)
                   Michelin (zima, szutry)